Desenvolupament de les nocions matemàtiques a l'escola bressol
Enviado por Chuletator online y clasificado en Magisterio
Escrito el en catalán con un tamaño de 5,36 KB
Quantitat
S’adquireix posteriorment a concepte de qualitat. A l’escola bressol no es dissenyen activitats exclusivament per a qualificar, s’aprofiten situacions. Amb el dinar es treballa molt el concepte.
Sensacions
Reconeixement de les parts del cos. Joc heulistic. Concepte: 1,2, molt, poc..
Experimentació amb materials amb alguna difèrencia. Concepre: un i altres, iguals…
Educadors/es quantifiquen les seves accions: “poso tres goments”
Demanen a l’infant quina quantitat vol i posen: “tres peres”
Demanem a l’infant que quantifiqui amb l’acció “agafa 3 maduixes”
Despres li demanem que ho verbalitzi: “quantes maduixes has agafat?”
Nombre
El nombre representa de manera simbòlica les quantitats d’objectes i és abstracte,... Continuar leyendo "Desenvolupament de les nocions matemàtiques a l'escola bressol" »