Estructura del Pensament Logicomatemàtic en Educació Infantil
Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Psicología y Sociología
Escrito el en catalán con un tamaño de 9,83 KB
1. Estructura del pensament logicomatemàtic
a) L'estructura a través del llenguatge logicomatemàtic
La vida actual és plena de nocions matemàtiques. Accions com classificar, ordenar, agrupar, seriar, etc. estan relacionades amb conceptes matemàtics. El coneixement humà està organitzat com una estructura coherent, on els conceptes no existeixen d'una manera aïllada, sinó que es construeixen en relació amb la resta de conceptes.
L'objectiu principal
de les matemàtiques a l'escola infantil ha de ser afavorir l'adquisició d'una bona estructura mental.
b) L'adquisició de conceptes matemàtics
L'infant comença amb conceptes que procedeixen de les percepcions i del contacte real amb els objectes. Més endavant discrimina, abstrau i generalitza... Continuar leyendo "Estructura del Pensament Logicomatemàtic en Educació Infantil" »