Chuletas y apuntes de Magisterio de Formación Profesional

Ordenar por
Materia
Nivel

Exemple sessió de psicomotricitat allo viscut a allo abstracte

Enviado por Chuletator online y clasificado en Magisterio

Escrito el en catalán con un tamaño de 3,83 KB

1.Psicocinètica de jean le boulgh

utilitza un mètode general d’educació parteix de la idea global oposada a la dualista(cos-met ). L’objectiu és afavorir el desenvolupament humà a través del moviment i les bones experiències que puguin derivar-se. Es proposa el desenvolupament de la personalitat.

·recomana que es realitzin activitats partint dels interssos dels infants i les necessitats evolutives per aconseguir: - estructuració perceptiva per coneixer el propi cos, espai i el temps. - ajustació postural.- l’ajustament motor, especialment la coordinació manual.

·defensa que el dmini del cos és el primer element del domini del comportament: per aconseguir l’estructuració de la personalitat cal conseguir primer l’esquema

... Continuar leyendo "Exemple sessió de psicomotricitat allo viscut a allo abstracte" »

Procedimientos de evaluación en Magisterio

Enviado por Chuletator online y clasificado en Magisterio

Escrito el en español con un tamaño de 2,88 KB

Dentro de los procedimientos de observación tenemos: (señala el incorrecto)

Observación directa. Procedimientos de apreciación.

Observación directa. Procedimientos de verificación.

Observación indirecta. Procedimientos de apreciación.

Observación indirecta. Procedimientos de verificación.

Una buena evaluación requiere: (señala la incorrecta)

Definir con precisión los objetivos.

Recogida de datos referentes al aprendizaje.

Emisión de un juicio de valor sobre los datos.

Formular nuevamente los objetivos a la vista de los resultados

Principios de evaluación: (señala la incorrecta)

Debe de ser una actividad sistemática.

Debe de tener también un carácter educativo.

Debe determinar unos mínimos exigibles a todos los alumnos, sin tener en cuenta... Continuar leyendo "Procedimientos de evaluación en Magisterio" »

Acolliment Familiar i Adopció: Alta, Avaluació i Modalitats

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Magisterio

Escrito el en catalán con un tamaño de 3,52 KB

Acolliment Familiar i Adopció

3.5.3. L'alta de l'informe

El menor rep l'alta del centre quan es donen les circumstàncies següents:

  • Retorn al nucli familiar.
  • Derivació a un altre centre.
  • Acolliment o adopció.
  • Emancipació.

3.5.4. Avaluació i sistemes de qualitat

a) Respecte als menors

La intervenció amb els menors s'avalua mitjançant:

  • La revisió del PEI (Pla Educatiu Individualitzat).
  • L'informe d'observació.
  • Les tutories.
  • Les exploracions psicològiques, pedagògiques, etc.
  • Revisions mèdiques.

b) Respecte al compliment de la normativa

Els centres són objecte de les inspeccions de sanitat i higiene. Els centres de menors han de tenir un pla d'autoprotecció (actuació davant qualsevol emergència).

3.6. L'acolliment familiar

És una figura jurídica... Continuar leyendo "Acolliment Familiar i Adopció: Alta, Avaluació i Modalitats" »