Disseny de punt de venda: aspectes clau
Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral
Escrito el en catalán con un tamaño de 3,14 KB
Par externa o façana
Formada pel rètol i l’aparador. Té la finalitat que el client ens identifiqui i per captar la seva atenció animant-lo a comprar.
Característiques i funcions:
RÈTOL:
- Identifica l’empresa (ha d’incloure el nom, fàcil de recordar o cridaner).
- Ha de veure’s bé i clar el tipus d’empresa, si hi ha toldo ha d’aparèixer en ell el nom.
- Grandària suficient per veure’s des de la vorera de davant. Llegir-se bé pel voltant de l’establiment.
- Lletres i grafismes fàcilment reproduïbles en targetes, uniformes, etc.
Rètol i aparador: concordats amb la imatge que volem donar i l’interior de l’establiment
APARADOR:
- Atreure l’atenció i estimular el desig de compra dels clients.
- Element eficaç a l’hora de vendre