Osasun Arreta: Kalitatea, Pazientea eta Gizarte Ikuspegia
Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología
Escrito el en
vasco con un tamaño de 18,09 KB
Kalitatearen Pertzepzioa eta Gogobetetasuna
Osasun-arretaren kalitatea hainbat ikuspegitatik uler daiteke, eta horietako bakoitzak garrantzi desberdina du eragile bakoitzarentzat:
Kalitate zientifiko-teknikoa
Profesionalek gehien baloratzen duten kalitatea da. Asistentzia-ekintza eta horren ondorioak hartzen ditu kontuan. Hau kalitate objektibo edo teknikoa da.
Kalitate interpertsonala/Harremanezkoa
Pazienteak gehien baloratzen duen kalitate mota da. Profesionalen eta pazienteen arteko harremana aztertzen du. Komunikazioaren kalitatea, konfiantzazko giroa eta gaitasun interpertsonalak hartzen dira kontuan. Horrez gain, ingurune fisikoa ere hartzen du baitan: janariak, aparkalekua… Honi jasotako kalitatea edo subjektiboa deritzo.
Kalitate objektibo-
español con un tamaño de 9,23 KB
catalán con un tamaño de 5,55 KB