Elements i Funcions de la Publicitat: Una Anàlisi Completa
Enviado por Chuletator online y clasificado en Plástica y Educación Artística
Escrito el en
catalán con un tamaño de 12,66 KB
La publicitat és una activitat de comunicació massiva que permet, mitjançant el màrqueting i a través de canals de difusió, transmetre missatges de promoció del producte a vendre, de serveis o qualsevol altra cosa a un públic objectiu.
Publicitat: Anunci per al públic amb la finalitat de promoure el consum d'un servei o producte.
Elements que participen en la publicitat
Complexitat del missatge: necessitat que funcioni correctament per a una finalitat precisa.
Argument bàsic: idea. Avantatge màxim que ofereix al comprador.
Llenguatge verbal: el client interessat llegeix el text. El text ha d’oferir la informació adequada.
Llenguatge visual: normalment amb un contingut simbòlic.
Mitjans de comunicació: les lleis de la gestalt, la ment
español con un tamaño de 5,6 KB