Característiques de l'Escola Nova
Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología
Escrito el en
catalán con un tamaño de 4,92 KB
Característiques del moviment pedagògic de l'Escola Nova
L’Escola Nova no és un moviment unitari sinó un conjunt d’experiències renovadores sorgides a principis del segle XX. L’any 1921 es va fundar la Lliga International de l’Educació Nouva, que va aprovar els trenta principis bàsics que havien de reunir les escoles noves, elaborats per Adolphe Ferrière, un dels creadors principals de la teoria d’aquest moviment. També es va crear a Ginebra el Despacho internacional de nuevas escuelas per canalitzar les inquietuds i aportacions de tots els pedagogs compromesos amb un projecte de renovació escolar centrat en l’infant.
El moviment d’Escola Nova ha de considerar-se com la reacció antagònica respecte d’allò que ha vingut... Continuar leyendo "Característiques de l'Escola Nova" »
español con un tamaño de 8,07 KB