Comunicació Oral i Atenció al Client
Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral
Escrito el en
catalán con un tamaño de 4,62 KB
La Comunicació Oral
La comunicació oral es produeix quan podem expressar-nos mitjançant la paraula, d'una forma clara, coherent i amb una mínima correcció.
Principis Bàsics
- Definició: Hem d'indicar el motiu de la nostra exposició abans de començar.
- Estructura: Hem d'intentar que el missatge estigui ben ordenat i sigui coherent.
- Èmfasi: Intentar emfatitzar aquelles paraules que reforcin la nostra exposició, aplicant estratègies com pujar el to de veu o fer pauses breus.
- Repetició: Convé aprofundir i repetir aquelles paraules que ens ajudin a captar l'atenció de l'interlocutor.
- Senzillesa: Exposar les nostres idees de la manera més clara i senzilla, i fer servir un vocabulari accessible per a l'interlocutor.
- Claredat: Evitar les paraules
español con un tamaño de 4,84 KB