Guia Completa de Gestió de la Qualitat i el Servei al Client
Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral
Escrito el en catalán con un tamaño de 6,62 KB
Gestió de la Qualitat i el Servei al Client
Definicions Clau
- Qualitat: El grau en què un conjunt de característiques s'adapta als requeriments d'un producte, sistema o servei.
- Reclamació: És una petició que realitza el client amb l'objectiu de solucionar un problema. Abans de presentar-la, s'ha d'intentar arribar a un acord.
- Queixa: És una trucada d'atenció perquè els negocis s'adonin que no estan cobrint les necessitats o expectatives dels clients. Evitem les reclamacions, aprofitem les queixes.
- Suggeriment: Permeten recollir i avaluar idees aportades pels clients sobre el funcionament del negoci. S'ha de fer un seguiment dels suggeriments i, si el client posa el seu nom, donar-li agraïment. Aprofitem els suggeriments.