Gestió de productes audiovisuals i models de negoci
Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral
Escrito el en catalán con un tamaño de 3,28 KB
PRODUCTES, ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE LES EMPRESES AUDIOVISUALS
1. Naturalesa i estructura dels productes audiovisuals. Tipologia. (Què genera la producció de prototips? Comparem un bé simbòlic (programa de tele) amb un bé materials (sabates)).
- Els productes audiovisual són bens d’informació (=bé simbòlic). Característiques:
- Béns d’experiència à incertesa en l’èxit, es necessiten estudis d’audiència i submarques
- Economies d’escala à el problema no són les còpies que fas d’un vídeo, sinó el vídeo original
- Béns públics à no s’acaben mai
- Béns de naturalesa múltiple à temps d’atenció
- Béns culturals à alt contingut simbòlic
- Béns de confiança à fins que no el veiem no podem jutjar la qualitat
2. Els preus... Continuar leyendo "Gestió de productes audiovisuals i models de negoci" »