Programazioaren Oinarrizko Osagaiak Irakaskuntza-Ikaskuntza Prozesuan
Enviado por Chuletator online y clasificado en Deporte y Educación Física
Escrito el en vasco con un tamaño de 7,45 KB
HELBURU DIDAKTIKOAK
Programazioaren oinarrizko osagaiak Irakaskuntza-ikaskuntza prozesua modu zehatzean gidatzea ahalbidetzen dute. Helburu orokorrak lortzeko bidean jartzen diren erdibideko helburuak dira.
EDUKIAK:
Ikasleen gizarteratze eta garapenerako oinarrizkotzat jotzen diren ikasleek barneratu beharreko kultur eduki edo ezagutza multzoak dira.
EDUKI MOTAK (3):
eduki kontzeptuala: Pertsonaren ezagutza eremuarekin zerikusia duten eta ikasleek irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan zehar barneratu behar dituzten gertakizun eta kontzeptuak dira.
prozedurazko edukiak: Ikasleak, bere ikaskuntzan aurrera eraman ahal izateko garatu behar dituen trebetasun eta teknikak dira. Eremu motorrarekin lotuta daude.
jarrerari buruzkoedukiak: Lankidetzan eta lan munduan... Continuar leyendo "Programazioaren Oinarrizko Osagaiak Irakaskuntza-Ikaskuntza Prozesuan" »