Psicologia de l'Educació: Conceptes i Processos d'Aprenentatge
Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología
Escrito el en catalán con un tamaño de 4,02 KB
Psicologia: ciència que estudia el comportament (mental, cognitiu, emocional, comunicatiu) de les persones.
La Psicologia de l'Educació:
Estudi dels canvis comportamentals que experimenten els éssers humans com a conseqüència de la seva participació en situacions educatives (escolar, familiar, extraescolar, lleure, relació amb l'escola, xarxa, internet, tecnologia).
CCEA
Concepció:
Integra aportacions de diferents àmbits i té un objectiu: reconèixer el significat de l'aprenentatge i l'ensenyament, per entendre millor l'activitat educativa escolar. Conjunt de principis i tècniques que s'estructuren en tres nivells i intenten explicar com es formen els processos d'ensenyament i aprenentatge.
1. Educació escolar:
En funció de les característiques... Continuar leyendo "Psicologia de l'Educació: Conceptes i Processos d'Aprenentatge" »