Guia Completa de Sistematització, Seqüència Formativa i Comunicació Docent
Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología
Escrito el en catalán con un tamaño de 4,03 KB
Sistematització
- Plantejament: La necessitat d'ordenar els continguts.
- Aprenentatge significatiu: Vincular allò que es coneix amb el que s'aprendrà.
- Objectiu: Vincular els coneixements durant les classes.
Seqüència Formativa
Criteris Fonamentals de les Seqüències Formatives
- Centre d'interès: Centrat en la persona o en l'activitat.
- Relació entre les parts de la seqüència formativa: Vinculació o independència.
- Tipus d'interacció: Bidireccional o unidireccional.
Orientació segons els Criteris
- Model tradicional: Unidireccional, independència i centrat en l'activitat.
- Nous models: Bidireccional, vinculació i centrat en la persona.
Estructura de la Seqüència Formativa
Model Tradicional
- Escalfament
- Part principal
- Tornada a la calma