Enpresa, Berrikuntza eta Teknologia
Enviado por Chuletator online y clasificado en Otras materias
Escrito el en vasco con un tamaño de 3,67 KB
1. 3D Prototipoaren erabilera
Enpresaren ideia frogatzeko eta ebaluatzeko, eta produktuaren iraunkortasuna adierazteko.
2. Errealitate Birtualaren Sektoreak
Arkitekturan, medikuntzan eta entretenimenduan erabiltzen da gehien.
3. Kriptomoneta Titulartasuna
Zifratze kriptografikoa erabiltzen dute.
4. Blockchain-a
Datu-base deszentralizatu eta seguru bat da.
5. Kriptomoneten Funtzionamendua
Blockchain teknologia erabiltzen dute segurtasuna eta deszentralizazioa bermatzeko.
6. Saltoki Txikien Elementuak
Baliabideak, bezeroa eta kanala, balio-proposamena, gastuak eta sarrerak.
7. Frankiziaren Ikuspuntuak
Frankiziaduna eta frankizia-emailea.
8. Negozio-Ereduaren Oinarrizko Galderak
Nork, zer, nola eta zenbat.
9. Negozio-Ereduen eta Produktuen Antzekotasuna
Bizi-zikloa... Continuar leyendo "Enpresa, Berrikuntza eta Teknologia" »