Disseny del pati escolar: Integració de les matemàtiques a través de la mesura i la geometria
Enviado por Chuletator online y clasificado en Magisterio
Escrito el en catalán con un tamaño de 7,21 KB
SN
Quantitat: Estimacions i aproximacions de quantitats per adaptar les mesures al material necessari per dur a terme el pati. Sentit de les operacions: Resol situacions contextualitzades amb estratègies de càlcul aproximat. Mancances: Necessitats de 4t P del càlcul mental, ja que no s'usa per les facilitats de les noves tecnologies.
SdelaM
Magnitud: Ús UC i UNC en objectes de la vida quotidiana. Mesura: Ins Conv/ Ins NoConv amb diversos instruments. Estimacions i relacions: Resultats de les mesures i estimacions per crear el planol a escala i estrategies per comparar i ordenar magnituds. Mancances: Nocions bàsiques de les magnituds, les saben diferenciar i saven que son però no saben fer càlculs ni ho aprenen de manera significativa i... Continuar leyendo "Disseny del pati escolar: Integració de les matemàtiques a través de la mesura i la geometria" »