Servei d'Atenció al Client: Elements Clau i Funcions
Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral
Escrito el en catalán con un tamaño de 4,15 KB
El Servei d'Atenció al Client
La valoració que fa el client del servei depèn de tots els elements que intervenen directa o indirectament.
L’Entorn
És el primer que percep el client. Són tots els components físics o tangibles del servei d’atenció al client: des de l’accés, l’aparcament, barreres arquitectòniques, la façana, l’aparador i l’entrada, als seients per als clients, els rètols d’informació, els fulletons, els armaris.
L’Organització
Fa referència als components intangibles que faciliten el funcionament de l’empresa: horaris d’atenció al client, sistemes informàtics, formació en el coneixement dels propis productes i serveis, la rapidesa de les comunicacions de l’empresa, les seves tasques i procediments... Continuar leyendo "Servei d'Atenció al Client: Elements Clau i Funcions" »