Estudi de mercat: producte, preu, competència i estratègies de màrqueting
Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Formación y Orientación Laboral
Escrito el en catalán con un tamaño de 195,1 KB
Estudi de mercat
Producte nivells: basic: necessitat consumidor, el que fas, explicar activitats. Format: producte que ofereixes ja presentat al públic amb més informació que basic. Ampliat: oferir més del que ja ofereixes (descomptes, parking..) Producte tipus: bens: ofereixes algo material. Serveis: ofereixes experiències. Característiques del producte: format, Marca (emblema, eslogan), producte ampliat.
Cicles de vida
Preu: Criteris: basat en els costos: monitor, material, quan et costa l'activitat. Basat en el comprador: clients potencials, el que pagaria és molt més per un producte que pagaria un client normal, com són (famílies, adolescents), on viuen, quins gustos tenen.
Competència
producte, punts forts/febles, nombre empreses... Continuar leyendo "Estudi de mercat: producte, preu, competència i estratègies de màrqueting" »