Pla de Màrqueting: Estructura, Anàlisi i Estratègies
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en catalán con un tamaño de 22,16 KB
Estructura del Pla de Màrqueting
a) Resum Executiu
Es concreten els principals objectius amb les recomanacions i accions a realitzar, que es desenvoluparan als apartats següents i en el punt D.
b) Anàlisi de la Situació Actual de l'Empresa
S'analitza la situació tant interna com externa. S'analitza la competència, proveïdors, etc., així com la informació interna com els clients que tenim, canals de distribució, comunicació amb els clients, etc. També s'analitza el mercat tant d'oferta com de demanda (clients que tenim i clients potencials).
c) Anàlisi DAFO
S'identifiquen els punts dèbils, les amenaces, les fortaleses i les oportunitats per a l'empresa. Les oportunitats poden arribar a un nínxol de mercat on els clients no tenen satisfetes... Continuar leyendo "Pla de Màrqueting: Estructura, Anàlisi i Estratègies" »