Estratègies per a Conductes Disruptives a l'Aula: Guia Pràctica
Enviado por Chuletator online y clasificado en Deporte y Educación Física
Escrito el en catalán con un tamaño de 4,45 KB
Estratègies per a Conductes Disruptives a l'Aula
Dificultat per Acabar Tasques, Dispersió i Falta de Motivació
- Adaptar les exigències de la tasca a la seva capacitat d’atenció i control, estructurant la tasca en temps curts.
- Reforçar les tasques acabades. Donar punts si, a més a més, estan ben acabades. Modificar l’exigència a mesura que una conducta quedi fixada.
- Treballar en una taula individual en els moments que requereixin una major atenció.
- Reforçar l’atenció quan està assegut treballant.
S'aixeca Contínuament del Seu Lloc
Cal assegurar-se que les normes estiguin ben clares abans d’engegar qualsevol actuació. S’aconsella:
- Ignorar-lo quan acudeixi a nosaltres sense les tasques acabades.
- Anar al seu lloc a veure’l quan