Didaktikaren Paradigmak: Ikuspegi Positibista eta Interpretatzailea
Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología
Escrito el en vasco con un tamaño de 2,82 KB
Paradigma bat komunitate zientifiko bateko kideek une historiko jakin batean elkarrekin daukaten ikuspegi komuna da; horrek zientifikoa zer den eta zer ez den definitzen du, eta zer, nola eta zertarako ikertu behar den baldintzatzen du. Didaktikaren eremuan, gainera, irakastea zer den, eta nola eta zertarako egin behar den ere zehazten du.
Gaurko Didaktikan aurkitzen diren paradigmak lau dira:
Positibista
Hurbilketa Orokorra
- Mundua araututa dagoela defendatzen dute, hau da, erabakiak estatuak hartzen ditu eta irakaslea inork prestaturiko planifikazioaren aplikatzaile tekniko hutsa da. Gela barruan bera da agintzen duena.
- Positibismoan oinarritzen da, zeren eta:
- Errealitatea ezagutzea du helburu: kontrola eta efikazia baloratzen dira.
- Produktu zehatza