Guia Pràctica: TDAH, TEA, Dislàlia i Disfèmia a l'Aula
Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología
Escrito el en catalán con un tamaño de 5,62 KB
Cas Pràctic: TDAH
- Crec que podria ser TDAH perquè el nen desconnecta amb facilitat quan alguna cosa no li interessa i és molt mogut. Tot i això, treu bones notes i s'aplica molt en algunes assignatures que li agraden. També és desordenat.
- Als pares els diria que és un nen llest; si alguna cosa l'interessa, és capaç de concentrar-se, però si no, és tot el contrari. He observat que s'aixeca molt de la cadira. Els preguntaria com és a casa: Li costa estar concentrat? És quiet? Plantejaria la possibilitat de parlar amb l'EAP (Equip d'Assessorament i Orientació Psicopedagògica) per poder fer un seguiment i el que creguin necessari. És important no culpabilitzar la família.
- Amb els companys, el nen sovint fa el pallasso; a vegades els