Guia Completa d'Investigació de Mercats: Tècniques i Anàlisi
Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología
Escrito el en catalán con un tamaño de 11,92 KB
Investigació de Mercats: Estratègies i Tècniques
La investigació de mercats ha de ser: sistemàtica, objectiva, amb capacitat de síntesi, unitària i orientada a reduir el risc.
Etapes de l'Estratègia de Màrqueting
- Identificar i avaluar oportunitats.
- Anàlisi dels segments de mercats i avaluació de l'objectiu.
- Planificació i orientació del màrqueting mix.
- Anàlisi del funcionament del mercat.
Limitacions de la investigació de mercats: obtenció d'informació (essencial per a un estudi: limitació de l'univers, mètodes de mostreig, enquestes, entrevistes), informació procedent de les persones, anàlisi de la informació, comunicació dels resultats.
Operacionalització del problema: Objectius generals → objectius específics.
Fonts secundàries:... Continuar leyendo "Guia Completa d'Investigació de Mercats: Tècniques i Anàlisi" »