Gestió de l'Expedient Personal i Motivació Laboral
Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral
Escrito el en catalán con un tamaño de 7,54 KB
EXPEDIENT PERSONAL: és el conjunt de documents ordenats cronològicament que reflecteix l’historial laboral de cada treballador/a: formació, llocs de treball exercits, funcions, tipus de contractes laborals que ha tingut, etc.
DOCUMENTACIÓ EXPEDIENT: carta de presentació de la candidatura, document de vida laboral, còpia del contracte de treball, cursos de formació fets en l’empresa, amonestacions i sancions.
CONSERVACIÓ DOCUMENTS DE CARÀCTER LABORAL: 4 anys: contractes de treball, documents d’afiliació de la seguretat social, comunicats d’altes i baixes, nòmines i bulletins de cotització de la seguretat social. Codi de comerç: 6 anys.
OBLIGACIONS DE LES EMPRESES - PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS: informar les persones afectades,... Continuar leyendo "Gestió de l'Expedient Personal i Motivació Laboral" »