10 Claus per Augmentar la Percepció del Valor del Producte
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en catalán con un tamaño de 1,97 KB
Packaging
El packaging incrementa la percepció del valor d'un producte.
Color
Escollir colors atractius que cridin l'atenció de la gent.
Disseny
Un disseny fàcil d'utilitzar i la simplicitat són importants.
Merchandising
La ubicació del punt de venda i la disposició dels productes són claus.
Experiències Memorables
Oferir experiències agradables durant la compra del producte.
Sensació d'Escasetat i Urgència
Canals de Comunicació i Distribució
Diferenciació
Especialització i Personalització
Dirigir-se a un target en concret i personalitzar els productes.
Motivacions de Compra
- Diners, amor, sexe, bellesa, temps, seguretat, estatus, poder
Competència
Es refereix a trobar el preu del mercat, el punt d'equilibri entre l'oferta i la demanda.