Chuletas y apuntes de Otras materias de Secundaria

Ordenar por
Materia
Nivel

Biologia

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Otras materias

Escrito el en español con un tamaño de 6,9 KB

LA DINAMICA DE LA TIERRA

La actividad interna de la Tierra se debe a la gran cantidad de energia termica acumulada en su interior, lo que produce movimientos convectivos.

Conveccion en el interior terrestre : Los movimientos de conveccion consisten en corrientes ascendentes y descendentes en el interior de un fluido, se forman cuando el fluido se vuelve inestable porque su parte interior es mas densa  tiende a undirse y la parte inferior al ser mas densa flota.La inestabilidad  se origina cuando el fluido es calentado por abajo, el fluido caliente se expande y tiende a flotar formando corrientes ascendentes, mientras que el fluido estando ariva se encuentra mas frio y su mayor densidad le obliga a  formando corrientes descendentes. El planeta

... Continuar leyendo "Biologia" »

Asdasd

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Otras materias

Escrito el en español con un tamaño de 1,63 KB

NOA:Valles d Lerma y Jujuy,se encuentran e/ la cord. oriental y las sierras subandinas,caract.altura media,suelos arenosos y con humus,variada vegetacion,clima templado con precip.abundantes,bioma bosque(zonas secas) y selva(zonas humedas),en zonas con riego grandes empresas(agroindustrias)producen e industrializan cultivos.CAÑAdeAZUCAR:introducida en s16 x los españoles en tucuman,presbitero Colombres costruyo el primer trapiche en madera dura y fundo asi la industria.Es una planta de origen asiatico,de habitat subtropical lluvioso,en ARG no hay regimenes optimos,niveles mas altos en salta y jujuy.MedidasProteccionistas:fueron mal manejadas,se convirtieron en un problema socioeconomico,dieron margen a q surgiera una economia basada en minifundios... Continuar leyendo "Asdasd" »

Chuletaeuskera

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Otras materias

Escrito el en vasco con un tamaño de 2,27 KB

Gabriel Aresti Segurola

Bilbon jaio eta hil (1933-1975), Euskaldunberria, Euskara batuaren sortzaileetak bat, Euskal literaturan, poesia sozialaren aitzindari, euskarara itzultzailea... , Berritzailea, bere lanak duintasuna askatasuna... , herriarentaz idatzi, idazleengan eragin handia.

Eibarren bizi izan zen 3 urtez, baina beste denbora osoa Bilbon eman zuen.

Gerraren ostean, euskara debekatuta zegoen, eta hau gaueko klaseetan ikasten zen.

Moduzko Perpausak

Perpaus nagusiaren ekintza nola edo zelan betetzen den esaten du. - (e) n bezala, moduan....

Etorri garen bezala  Joango gara.

          Nola                   Zer

Konparaziozko Perpausak

Bi zati elkarrekin konparatzen dira.

Ni azkarra naiz. zu azkarra zara.  Ni zu bezain... Continuar leyendo "Chuletaeuskera" »

Euskera 3 eso

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Otras materias

Escrito el en vasco con un tamaño de 3,93 KB

Abentura eleberria: Abentura-eleberriaren aurrekariak: ·Aro klasikoko epopeiak: Gizadiarentzako edo herri batzuentzako egitandi gogoangarriak azaltzen dira bertan. Normalean heroi baten ibilerak...  Bizantziar eleberriak: Eleberri horietan abenturak maitasun-kontuekin nahasten dira. Kontakizunen abiapuntua bi maitaleren banaketa izan ohi da, Azkenean, abentura mordoa igaro ondoren. ·Zalduntza eleberria: Zaldun ibiltarien balentrien eta abenturen kontakizunak dira. ·Eleberri pikareskoa: Bizitza nola edo hala aurrera atera behar duten pertsonaia burutsu bezain pikaroen ibileren berro ematen da horrelako eleberrietan. ·Erdi aroko bidaia-liburuak: Bidaian ikusitakoaren azalpen objetiboa emateaz gain, fikziozko abenturen kontakizunak ere garrantzia... Continuar leyendo "Euskera 3 eso" »

Etika

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Otras materias

Escrito el en vasco con un tamaño de 4,08 KB

Inmanuel Kant:1724-1804 Konigsberg Filosofoa
Zer egin behar dut?Nola jokatu behar dut?
HETERONOMIATIK --> AUTONOMIARA
Gurasoak, eskolak, telebistak, legeak, lagunek, erlijioak à Geuk egokia dela pentsatzen duguna bete.
Lawrence Kohlberg:1927-1987 Estatu Batuak Psikologoa
Moralaren garapena:
---- Aldi aurre konbentzionala: adosturikoaren aurrekoa
---- Aldi konbentzionala: adosturikoa
-----Aldi post-konbentzionala: adosturikoaren ondorengoa
Autonomia: nork bere ikaskuntza bere gain hartzeko gaitasuna
Heteronomia: jokatzeko arauak, beste norbaitek jartzen dizkigunean
Dilema morala: Bi konponbideren bidez konpondu daitekeen arazoa, baina hauetako bat ere ez onargarria ez dena. Balio bat, beste baten aurrean jartzera behartzen gaitu.
Kontzientzia: Gizakiok
... Continuar leyendo "Etika" »

Euskera 2

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Otras materias

Escrito el en vasco con un tamaño de 3,57 KB

Perpaus elkartuak:

Menderakuntzazkoak:Perpaus nagusi bat eta menpeko bat daude.

Perpaus konplatiboa: ZER galderari erantziten diote.

Zehar galdera: ZER gañderari erantzuten diote, baina auen barnean galde perpaus bat dago.

Erlatibozko perpausak: Ordenagailu berria erosi didate. Ordenagailua ikusgarria da. Erosi didaten ordenagailua ikusgarria da.

Denborazko perpausa: Nagusiak ZER. Menpekoak NOIZ.

Moduzko perpausak: Nagusiak NOLA edo ZELAN.

Konparaziozkoak: Ni zu bezain...

Helburuzkoa: ZERTARA edo ZERTARAKO.

Kausazkoa: ZERGATIK.

Baldintzazkoa: Perpaus nagusiaren ekintza petetzeko, zein baldintza daude.

Perpaus kontzesiboak: Nagusiaren ekintza betetzeko, oztopo edo eragozpenak gainditu.

Betiko-ipuinak: Ahoz- aho, belaunaldiz-belaunaldi transmititu diren

... Continuar leyendo "Euskera 2" »

El punto

Enviado por jonathan y clasificado en Otras materias

Escrito el en español con un tamaño de 1 KB

El punto: Es metamente exprecivo caracter que se da ya sea por el aumento o diminucion de su tamaño.

El punto en las artes plasticas: Eso el origen de cualquier forma e indica su pocision en el espacio.

El punto como mancha: El punto puede ser usado de maneraconsentrada o dispersa.

El punto como elemento de configuracion: Atravez del uso del punto podemos hacer figuras (formas planas y volumenes).

El punto como elemento de abtraccion: Atravez del punto podemos crear compocisiones de forma libre o geometrica que reflegen los que queremos expresar. 

2

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Otras materias

Escrito el en español con un tamaño de 4,77 KB

En la Asamblea griega, predominaban tres principios:IsonomíaIgualdad ante la ley---Todos los ciudadanos tienen los mismos derechos y deberes básicosIsegoríaIgualdad de palabra---Todo ciudadano podía hacer uso de la palabra y expresar su opinión en la AsambleaKoinoníaComunidad de cooperación para alcanzar el bien público, en lugar del bien particular---Se distinguía entre lo particular (idion) y lo común (koinon)---Aquel que solo miraba por su propio interés era un idiotaLa ciudadanía en la antigua Roma: la tradición jurídicaPara los antiguos romanos, la ciudadanía consistía sobre todo en el reconocimiento legal de algunas personas como miembros de pleno derecho de la República y, más tarde, del Imperio---Eso significaba que... Continuar leyendo "2" »

Euskera perpaus motak

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Otras materias

Escrito el en vasco con un tamaño de 22,58 KB

Menderakuntzazko perpausak

Perpaus kontsekutiboa

Honen, horren, hain

Horren argia da, ezen azterketa guztiak gainditzen baititu

Hain...bait-

(esaldi laburretan)

Hain da potoloa, ez baita atetik sartzen.

Hainbeste, honenbeste, horrenbeste:

(kantitatea adierazi)

Hainbeste + ezen/non + -(e)n/-bait

Hainbeste negar egin du, non begiak gorrituta dituen.

Horrenbeste korrika egin dut, ezen arnasarik ezin baitut hartu.

Halako moldez/gisaz:

(modua adierazi)

Halako moldez/gisaz + non/ezen + -bait

Halako moldez mintzo zen, non ulertzea ezinezkoa baitzen

Kausazko perpausa

Zergatia adierazten dutenak

- (e)lako, - (e)lakotz...

Nahi izan dudalako etorri naiz.

- t(z)eagatik:

Aditz iz. (-te,-tze) + -agatik

Gezurra esateagatik bidali nau.

-t(z)arren:

Aditz iz.(-te,-tze) + -arren

Gezurra

... Continuar leyendo "Euskera perpaus motak" »

Dinde

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Otras materias

Escrito el en catalán con un tamaño de 12,35 KB

diode

1. Explica les diferències entre els materials conductors, aïllants i semiconductors. Posa 2 exemples.Els conductors deixen passar el corrent, tenen poca resistència i s'utilitzen per fabricar cables i connexions elèctriques, al contrari que els aillants, que són materials que no deixen passar el corrent elèctric, que tenen molta resistència i que serveixen per fer recobriments de cables, mànecs d'eines etc. Els semiconductors són intermitjos. Deixen passar una quantitat petita de corrent elèctric, i es poden manipular per a que es comportin com a conductors o aillants en determinades situacions, propietat que els fa utils per fabricar components electrònics com els díodes, els transitors o els xips.

Exemples de conductors:

... Continuar leyendo "Dinde" »