Claves para a Excelencia en Servizos e Procesos Tecnolóxicos
Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Otras lenguas extranjeras
Escrito el en español con un tamaño de 10,31 KB
Calidade nos Servizos
Un servizo son os elementos engadidos, normalmente inmateriais, que se engaden aos produtos ou procesos. Por exemplo:
- Produtos: cables.
- Proceso (operacións que se levan a cabo con ese produto): medir o cable, cortalo, crimpalo.
- Servizo: A actividade de soporte ou valor engadido relacionado con estes, como a instalación ou o mantemento.
Actividade de soporte: Identificar servizos comúns no ámbito de sistemas de telecomunicacións e informáticos. Algúns exemplos son:
- Asistencia a domicilio.
- Servizo de mantemento.
- Atención ao cliente.
- Servizo de instalación dun equipo informático.
- Entrega a domicilio.
- Flexibilidade nos pagos.
- Servizo de venda.
- Servizo de atención personalizada.
- Servizo posvenda.
- Servizo de garantía.