Direcció i Organització d'Empreses: Funcions i Estructures
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en catalán con un tamaño de 5,76 KB
Unitat 3. Direcció i Organització de l'Empresa
1. Procés Administratiu
El procés administratiu és el conjunt de funcions i activitats que duu a terme l'administració de l'empresa, orientades a l'assoliment dels fins i objectius que s'ha fixat. Aquestes responsabilitats s'anomenen funcions de l'administració o funcions administratives.
- Planificació
- Organització
- Gestió o direcció
- Control
Fases del procés administratiu:
- Fase Mecànica: planificació (fins, objectius, pressupost), organització (divisió del treball, jerarquització i departamentalització)
- Fase Dinàmica: Gestió o direcció (comunicació, lideratge, decisions), Control (mesurament, correcció)
2. Funció de Planificació
Consisteix a fixar uns objectius, marcar estratègies... Continuar leyendo "Direcció i Organització d'Empreses: Funcions i Estructures" »