Implicacións na aprendizaxe escolar: métodos educativos e intelixencias múltiples
Enviado por Chuletator online y clasificado en Medicina y Salud
Escrito el en
gallego con un tamaño de 5,09 KB
Os métodos educativos e de ensinanza-aprendizaxe adáptanse ó grao de intelixencia: tanto cando é entendida como única como cando se parte dunha concepción factorial da mesma ou da existencia de intelixencias múltiples. No último caso, o proceso educativo seguirá métodos de aprendizaxe e ensinanza diferentes, tendo en conta as aptitudes do suxeito.
Teorías Factorialistas
As Teorías Factorialistas, que partían do carácter hereditario e inmodificable da intelixencia, sustentan que a intelixencia podía predicir o rendemento académico e sería o fundamento da orientación escolar e profesional. A avaliación da capacidade xeral, estimada en C.I., servirá de base para a predición académica. As baterías multifactoriais tomadas como... Continuar leyendo "Implicacións na aprendizaxe escolar: métodos educativos e intelixencias múltiples" »
español con un tamaño de 5,87 KB
catalán con un tamaño de 1,7 KB