Estratègies de fidelització i interacció en xarxes socials
Enviado por Chuletator online y clasificado en Informática y Telecomunicaciones
Escrito el en catalán con un tamaño de 2,21 KB
LEAD NURTURING
enviar emails (fidelitzar el client)
LEAD SCORING
saber quins són els clients més fidels (enquestes)
ENGAGEMENT
act+ Comunitat+ interacció
LEADING
adm de comunitats
OWNING
publica a través de tu
CONTRIBUTING
comenta RT opina
ENDORSING
interactua lleuger
FOLLOWING --- OBSERVING
FACE/ SQUARE
millorar l'audiència
LAVERGAME/ BUFFER
programar i publicar
FACE/ AGORA/ SQUARE
analítica
EDGE RANK
algoritme de Facebook que s'utilitza per calcular les publicacions que més interessen als usuaris. 3 factors - afinitat (grau d'interacció entre usuari i contingut), pes (relevància del contingut), temps
CURACIÓ DE CONTINGUTS
cerca, caracterització, i difusió de continguts rellevants de la web sobre un tema afegint un valor / 3 apartats - filtratge, anàlisi,... Continuar leyendo "Estratègies de fidelització i interacció en xarxes socials" »