Anàlisi d'Audiències i Estudis de Mercat: EGM, Panell, i Més
Enviado por Chuletator online y clasificado en Francés
Escrito el en catalán con un tamaño de 5,28 KB
Anàlisi d'Audiències i Estudis de Mercat
Sondeig: Selecció de mostra representativa, aleatòria, que canvia cada any. Les dades són estimacions (EGM).
Panell: Informació detallada al llarg del temps sobre l'evolució, amb la mateixa mostra (audiometria).
Audiometria i Mesurament d'Audiències
Audiòmetre: Utilitzat per Kantar Media per determinar els tipus de programes preferits i els horaris de consum en funció de l'edat. S'analitzen persones de +4 anys, seleccionades per al visionat lineal i 7 dies posteriors. Variables com convidats (2017) i segones residències (2020) són considerades.
- Avantatges: Precisió, fidelitat, objectivitat.
- Inconvenients: Autoria, errors humans, no inclou llocs públics, no opinions, no atenció, no multipantalla,