Recursos Humans: Organització i Departament de RRHH
Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Formación y Orientación Laboral
Escrito el en catalán con un tamaño de 2,43 KB
UNITAT 7: RECURSOS HUMANS
7.1. CONCEPTES
En les organitzacions hi ha àrees destinades al personal que es coneixen com a departament de RRHH. Aquestes àrees organitzen, distribueixen, coordinen, redistribueixen i estudien el personal. S'utilitza principalment en les grans empreses, mentre que en les petites, aquest departament sol estar inclòs en el departament d'administració.
7.2. ORGANITZACIÓ DEL DEPARTAMENT DE RRHH
La manera de gestionar i organitzar el departament de RRHH la determina la cultura empresarial, que són els valors compartits, les maneres de pensar i les normes que delimiten el comportament de les persones.
7.2.1. ORGANITZACIÓ FORMAL I INFORMAL
Les empreses creen un seguit de departaments que assignen unes funcions concretes... Continuar leyendo "Recursos Humans: Organització i Departament de RRHH" »