Publicitat, Màrqueting, RR.PP i Marca: Conceptes Essencials
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en
catalán con un tamaño de 18,21 KB
Publicitat: Conceptes Fonamentals i Estratègies
1. Què és la Publicitat?
La publicitat consisteix a plantar una idea a la ment del consumidor per desitjar un producte o servei. (Claude C. Hopkins) També es defineix com la venda mitjançant mitjans impresos. (John E. Kennedy)
2. L'Anunciant
Persona o entitat que fa publicitat amb objectius comercials. (Llei General de Publicitat 34/1988)
Tipus d'Anunciants
- Productes/serveis de consum general.
- Productors de béns industrials.
- Distribuïdors de béns/serveis.
Organització de l'Anunciant
- Responsables: Product Managers, Cap de Publicitat.
- Departament de Publicitat: Gestiona accions internes.
- Agències externes: Contractació per eficiència.
3. L'Agència de Publicitat
Organització especialitzada en crear,... Continuar leyendo "Publicitat, Màrqueting, RR.PP i Marca: Conceptes Essencials" »
español con un tamaño de 4,77 KB