Estratègies de Preus: Com Fixar-los i Optimitzar Vendes
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en
catalán con un tamaño de 5,46 KB
Reflexions sobre el Preu
El preu és l'únic factor del màrqueting que genera ingressos. És una eina competitiva molt flexible i fàcil de canviar per competir millor. Té un efecte psicològic en els clients, ja que un preu més alt pot significar millor qualitat, o a la inversa.
Com es Fixa el Preu?
1. Segons la Demanda
El preu es decideix segons el que els clients estan disposats a pagar o per la demanda. Els clients són menys sensibles a un canvi en el preu d'un producte quan:
- És exclusiu i prestigiós.
- No té substitutius.
- La despesa que suposa és petita.
Com Saber el Grau de Sensibilitat de la Demanda?
- Anàlisi de dades històriques.
- Experiments en botigues per veure la reacció dels clients.
- Enquestes als clients per saber quants productes
español con un tamaño de 4,38 KB