Anàlisi del Màrqueting Mix d'una Marca de Moda
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en catalán con un tamaño de 3,3 KB
Anàlisi del Màrqueting Mix
Producte
Es tracta d’un producte real i es caracteritza pel seu alt nivell de qualitat, estil i marca. És un producte de disseny propi i de qualitat normal. Disposa d’una estratègia de marca única, ja que a través de la seva història s’ha pogut consolidar bé la marca. És la veritable imatge de l’empresa i a l’hora de la introducció del nou producte requereix menys esforç dins del que cap en el món de la moda.
Es tracta d’un producte de consum destinat a la satisfacció de les necessitats personals i és un producte de compra esporàdica. Es caracteritza per una constant renovació i la introducció de nous models. Es diferencia de la marca pel disseny.
Podem dir que el posicionament del producte... Continuar leyendo "Anàlisi del Màrqueting Mix d'una Marca de Moda" »