Introducció al Màrqueting: Definicions, Funcions i Tipus
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en catalán con un tamaño de 5,04 KB
1. Terme Màrqueting
- Tradicional: Activitats orientades a la promoció i venda de productes o serveis. L'objectiu principal és incrementar les vendes.
- Filosofia empresarial: Dissenyen estratègies per crear relacions a llarg termini amb els clients.
- Relacional: Èmfasi en les relacions duradores amb els clients, més enllà d'una venda única, enfocant-se en la fidelització.
Peter Drucker
Va escriure: “El màrqueting i la innovació només té sentit per guanyar diners, sinó no té sentit” i “El màrqueting comença en el consumidor”.
2. Funcions del Màrqueting
- Anàlisi del mercat: Estudiar el mercat per identificar les necessitats dels consumidors.
- Necessitats del client.
- Crear un producte.
- Posicionament: Diferenciar-se dels competidors.