Garapen kognitiboa garapen afektiboa
Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología
Escrito el en vasco con un tamaño de 13,21 KB
Zertarako eta zergatik
Normalean kezka batetik abiatzen gara. Kezkari laguntza emateko edo lasai geratzeko
Jakinmina. Haur bakoitzaren edo ikasleei jokabideak, premiak, beharrak ahulezia, aukerak… ezin ditugu ulertu, ezin ditugu konprenitu
Ahalik eta objektiboena den informazioa jaso nahi dugu
Hezkuntza- jarduera egokia eta eragingarria ziurtatzeko
Nork
Erabaki garrantzitsua egoera naturalak aztertu nahi direlako:
Behaketa ez eskuhartzailea:
Behatzaileak ez du egoeran parte hartzen, ezagutzarik ez du. Hau da, kanpoko pertsona bat gelan sartzea. Adibidez: taldearekin harreman zuzena ez duen beste irakasle bat, Pta, aholkularia…
Abantailak→ taldearekin inplikazio eza eta objetibotasuna mantentzen da, egoeraren interpretazioak beste ikuspuntu bat