Claus de la Redacció Publicitària: Estratègia i Eficàcia
Enviado por Chuletator online y clasificado en Lengua y literatura
Escrito el en catalán con un tamaño de 2,68 KB
El Redactor Publicitari: Llibertat Condicional i Responsabilitat
Aquesta afirmació vol dir que un redactor és lliure d'escriure i exposar la idea que vulgui, sempre que s'adeqüi al missatge que es vol transmetre i al públic lector. El redactor és un comunicador que expressa els beneficis d'un producte, i el seu objectiu principal és moure el lector a l'acció o persuadir-lo d'una idea determinada.
La Imatge en Publicitat: Més enllà de Mil Paraules?
Una imatge val més quan té un significat complet i es pot entendre per ella mateixa. En publicitat, però, és difícil trobar imatges completes. El text pot complementar la imatge, ja que en publicitat la imatge rarament té un component argumentatiu per si sola. És molt difícil trobar... Continuar leyendo "Claus de la Redacció Publicitària: Estratègia i Eficàcia" »