Publicitat Subliminal: Tècniques i Exemples
Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Informática y Telecomunicaciones
Escrito el en catalán con un tamaño de 6,6 KB
Publicitat Subliminal: Què és?
El terme «subliminal» (de Sub- i el llatí limen, inis, umbral) significa que està per sota del llindar de la consciència. També es diu que és l'estímul que per la seva debilitat o brevetat no és percebut conscientment, però que influeix en la conducta. Per tant, si unim aquest significat al de la publicitat, entenem, en termes generals, que la "publicitat subliminal" és un tipus de publicitat que utilitza estímuls que no són percebuts conscientment, però que tenen la capacitat d'influir en la conducta dels destinataris, amb la finalitat d'induir-los a convertir-se en compradors, adeptes, seguidors o altres. Segons això, la publicitat subliminal no és una pràctica ben vista i fins i tot és prohibida... Continuar leyendo "Publicitat Subliminal: Tècniques i Exemples" »