Execución e avaliación dunha campaña publicitaria
Enviado por Chuletator online y clasificado en Física
Escrito el en gallego con un tamaño de 2,74 KB
1.4. A EXECUCIÓN DA CAMPAÑA
Tan pronto como o equipo creativo teña elaborado a proposta, a axencia convocará ao anunciante a unha reunión co obxectivo de presentarlle a proposta final da campaña.
Na fase de execución da campaña, a axencia deberá levar a cabo actividades. Entre estas actividades destacamos:
→La produción das pezas publicitarias propostas.
→La compra de espazos nos medios.
→A inserción dos anuncios nos medios.
1.5. A AVALIACIÓN DA CAMPAÑA PUBLICITARIA
« Se denomina postest ao test publicitario que permite estudar o impacto e a eficacia dun mensaxe publicitario ou dunha campaña publicitaria durante ou despois da súa difusión pública. »
Este tipo de análise serve para avaliar de forma global os efectos da campaña... Continuar leyendo "Execución e avaliación dunha campaña publicitaria" »