Segmentació de mercat: Claus i estratègies
Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía
Escrito el en
catalán con un tamaño de 2,35 KB
Què és la segmentació de mercat?
La segmentació de mercat és el procés de dividir i organitzar els possibles consumidors d'un bé o servei en grups homogenis. Es tenen en compte necessitats, característiques, comportaments i actituds comunes. Així, l'empresa pot aplicar estratègies més adaptades al públic objectiu i augmentar les vendes.
Criteris de segmentació
- Demogràfic: Delimita el públic massiu segons el producte. Grups demogràfics amb característiques comunes.
- Geogràfic: Divideix el mercat segons la localització.
- Psicogràfic: Considera aspectes psicològics del consumidor. Criteris més específics.
Canals de distribució i Màrqueting
Els canals connecten l'empresa amb els clients. Serveixen per promocionar i lliurar el producte.... Continuar leyendo "Segmentació de mercat: Claus i estratègies" »
español con un tamaño de 3,46 KB
vasco con un tamaño de 6,94 KB