Teknika kualitatiboa
Enviado por Chuletator online y clasificado en Magisterio
Escrito el en vasco con un tamaño de 8,41 KB
PROIEKTUA (Gidoi orokorra)
0. Azala: izenburua, egileak, data, erakundea (zein erakundean aurkezten den)
1. Sarrera: proiektuaren aurkezpen laburra
2.Justikazioa: Datu objetiboak. Hau da oinarria erakunde publiko nahiz pribatu batean dirua eskatzeko:Datu estadistikoak,Arloko aditu batek idatzitako liburu baten datuak,Ikerketa (adibidez, unibertsitate egindakoak),Garapen psikologia...
3. Helburuak (lortu nahi dena) Nola idatzi: nominalizazioekin (-t(z)ea) etaHelburuak idazterakoan gomendio batzuk: Arloa eta zerbitzuari lotutakoak, Teknikari lotutakoak,Garapenari lotutakoak: psikiko, kognitibo/soziall, fisiko, Elkarbizitzari lotutakoak.Haurrentzako programazioa egiten ditugunean erreferentziazko materiala: OCD (erderaz: OCB), hau da, Oinarri Curriculum Diseinua, eskoletan erabiltzen dena. Museo eta beste erakunde batzuetan erabiltzen dute eskolentzako bisita gidatuak eta tailerrak programatzeko (etapa bakoitzean ikasten denarekin lotzen dituzte). Baliabide lagungarriak: berritzeguneak, hezkuntza.Net webgunea...
4. Metodologia Jardueratan erabiliko diren estrategiak helburuak lortzeko. Proiektuaren arabera, zein aukeratu erabaki behar da. Mota batzuk: Kooperatiba/Kolaboratzaile, Lanetan oinarritutako metodologia (banaka, binaka, talde lana…),Parte hartzailea,Aktiboa,Ikerketa autonomoa,Dauketen interesekin erlazionatuta,Zuzenduta / ez zuzenduta
5.JarduerakMota batzuk: tailerrak, ikuskizunak, dinamikak, animazioa, hitzaldiak, kurtsoak, ikastaroak, topaketak, kontzertuak, lehiaketak, zine-forum, bisita, ibilaldiak, bidaiak…
Banatutako fitxan agertzen diren atalei erantzun, jarduera bakoitza zehazten da: izena ematea, gobidapenak, sarrera/aforo mugatuak, dirua, haur eta helduak, haurra (heldu batekin), familia, doainik baina izena eman behar...
6. Denboralizazioa Kontzeptu ezberdinak: Egutegia, Ordutegia, Kronograma: irudikapen grafiko bat da. Bertan denbora mugitu baten eta modu antolatuan ematen diren eginkizunak eta zereginak zehazten dira. Oso tresna baliotsua da proiektu batean antolakuntzak, ekimenak, antolatzeko eta ekoizpen antolatu bat gauzatzeko.
7.Ebaluaketa (kontzeptuak)Nork: langileak, partehartzaileak, enpresak edo elkarte, erakunde: pribatua (fundazioak), publikoak (udala, mankomunitatea, aldundia, E.J, euroeremua), departamendua, zuzendaritza, guraso tutoreak.Nola: teknika ezberdinak erabili daitezke: behaketa, elkarrizketa, inkesta, marrazkiak, jolasak…Noiz: proiektu baten hasiera, bitartean, amaiera (txostena:memoria)
Hobekuntza (kalitatea) etengabe helburu8. Baliabideak
Baliabide espazialak: gelak, aretoa, lorategiak, kirol instalakuntzak…
Baliabide materialak: iraunkorrak, sentsikorrak
Giza baliabideak:
zenbat langile, bakoitzaren profila, CV, formakuntza, lan esperientzia, gaitasunak, hizkuntzak… + langileak hautatzeko frogakBaliabide ekonomikoak: aurrekontu zehaztua (gastuak, eta diru sarrerak, ez ahaztu BEZA)
9. Ondorioak: proiektua ixtea, modu laburrean
10. Bibliografia, webgunegrafia: abizenak, izenak, liburuaren tituloa, argitalapen tokia, argitaletxea (linka kopiatu eta itsatsi), urtea.