Suspensió del contracte de treball

Enviado por Chuletator online y clasificado en Formación y Orientación Laboral

Escrito el en catalán con un tamaño de 9,92 KB

PLA D’EMERGÈNCIES: document on s’estableixen les accions que s’han de dur a terme en una situació d’emergència.

El seu contingut mínim


  • Identificar i classificar les emergències.

  • Funcions de les persones: responsables i equips de emerg. Que hi han d’intervenir. 

  • Procediments d’actuació davant les emergències. 


CLASSES D’EMERGÈNCIES: es cataloguen segons les actuacions que s’han de dur a terme:

  • Conat d’emergència: situació qafecta a una zona concreta de l’empresa

  • Emergència parcial:
    afecta a una zona amplia de l'empresa

  • Emergència general:
    afecta a tot el centre de treball de l’empresa

EQUIP D’EMERGÈNCIES: està compost x les persones amb formació i entrenament q estan organitzades x actuar en cas d’emergència. 


PROCEDIMENT D’ACTUACIÓ DAVANT UNA EMERGÈNCIA depèn de la gravetat q tingui.

Cada classe d’emergència demana un procediment d’actuació:

  • ALERTA: situació de conatd’emergència en la q s’avalua l'emergència en qüestió

  • ALARMA LOCAL: situació d’emergència parcialq requereix l’actuació dels equips d’intervenció

  • ALARMA GENERAL: situació d’emergència generalrequereix l'evacuació de les instal·lacions. 


PLA D’EVACUACIÓ: document on consten les instruccions sobre la sortida organitzada de les instal·lacions i els punts de reuníó.


ELS PRIMERS AUXILIS: mesures inicials q s’adopten amb un accidentat o malalt sobtat al mateix lloc dels fets fins q arriba la persona especialitzada.

objectius principals: 

  • Preservar la vida

  • No agreujar la situació del malalt

  • Pal·liar el dolor

  • Informar al personal especialitzat quan arribi


CONDUCTA PAS: Protegir Avisar Socórrer.



Entradas relacionadas: