Salmenta pertsonala

Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía

Escrito el en vasco con un tamaño de 6,65 KB

ABC: Enpresa baten izakinak garrantziaren arabera sailkatzeko erabiltzan da eta garrantzaia hori arabera kudeatuko du. Hiru eredutan banatzen dira, A,B eta C (Garrantzitsuenetik gutxienera)JIT: Fabrikatzen dute eskatzen dutena eta ez daukate segurtasun stocka. Japonian.Eskabide optimoa: Eskabidearen bolumena da hau da: inbentarioak kudeatzearen guztizko kostua txikiena eta eskabidearen kostua eta biltegiratze-kostua berdina izatea dakarren bolumena. Inkesta: Inkesta populazio bateko pertsona edo erakundeei egin beharreko galdera multzoa da. Inkestak, galde sortaz gainera, beste zeregin eta elementu batzuk ere barne hartzen ditu, hala nola, populazioaren definizioa, lagina osatu… Produktua: Funtsezko elementua da marketin-politikaren baitan, enpresak objektu horren bidez eragin baitezake merkatuan. Sarrera-etapa: produktu berri bat merkaturatzea. / Hazkunde-etapa:
produktua ezagun bihurtzea. /
Heldutasun-etapa: salmentak egonkor jarraitzea. / Gainbehera-etapa: salmentak jaisten dira. Berrikuntza egitea edo es aukeratzea. Marka: Izen bat, ikur bat, termino bat, diseinu bat, edota horien guztien konbinazioa, enpresak ekoizten dituen ondasunak eta zerbitzuak identifikatzea xede duena. Prezioa: Ondasun edo zerbitzu jakin baten erosleak, eskuratutakoaren truke, saltzaileari ematen dion diru-kantitatea. Helburuak: Ahalik eta etekin handienak lortzea. *Merkatuan sartzea eta irautea.  * Salmentek eragindako sarrerak handitzea. *Lehiakideen ekintzaren bat erantzutea. *Merkatuan duen irudiari eta orekari eustea *Liderrari jarraitzea.Eskariaren prezio-elastikotasuna: eskatutako kantitatearen portzentajezko aldaketaren eta prezioaren portzentajezko aldaketaren arteko zatiketaren emaitza da.Prezio-ezarpena: [KA (u) * (KF/Q) ] * 1,___ Sustapen: Enpresa bere produktua merkatuan ezagurazteko, enpresa irudia indartzeko edota, salmentak handitzeko asmoz, jendea produktua erostera bultzatzeko helburua lortzeko erabiltzen dituen baliabidei. Publizitatea: Enpresa batek kontsumitzailearen portaeran eragiteko asmoz mezu bat zabaltzea da, ordainduta eta masa-komunikabide eta sare-sozialak erabiliz. Salmenten sustapena:  Produktu baten salmentak handitzeko helburuz, enpresak denboraldi batean egiten dituen merkaturatze-jardueren multzoari. Merchandising: Salmenta-puntu batean produktu bat saltzen laguntzen duten baliabideen multzoari. Salmenta-puntua kontsumitzaileak erosketa-ekintza egiten duen lekua da. Banaketa-kanala: produktuak ekoizlearengandik kontsumitzailearengana iristerakoan bidea egiteko erabiltzen den edozein bitartekori. (Luzea edo laburra) Frankizia: frankiziatzaile eta frankiziatu baten arteko akordio bat da, zeinaren arabera frankiziatzaile merkataritza-jarduera bat burutzeko, marka, aholkularitza eta laguntza zerbitzuak ematen dituen, frankiziatuak eman beharreko ordainsari baten bitartez. Teledenda. Ordengilu bidezko salmenta. Vendinga: makina automatikoen bidezko salmenta. Marketin-plana: enpresaren politika komertziala arautzen duen dokumentua da, eta han daude zehaztuta helburuak, ekintza zehatzak eta ekintza bakoitza gauzatuko den egutegia. /Egoeraren analisia eta amia. /Helburuak zehaztea. /Estrategiak landu eta hautatzea./ Ekintza-plana. /Aurrekontua egitea./ Kontrol-metodoak. 



Entradas relacionadas: