Resumen vento ferido carlos casares
Enviado por Chuletator online y clasificado en Otras lenguas extranjeras
Escrito el en gallego con un tamaño de 5,82 KB
NOVA NARRATIVA GALEGA:
innovacións. Aparición do hérore problemático. Conxunto de obras narrativas cunhas características comuns. Teñen un marco temporal. Comeza a p. De 1950 e remata en 1976. Tratamento de aspectos políticos en clave simbolica. Persoaxes traumatizados con tendencia á violencia e á autodestruccion. Creacion de mundos absurdos e angustiosos. As peronaxes móvense en situacións estrañas e irracionais. Espazos claustrofóbicos e sórdidos que reflicten as obsesións patolóxicas dos protagonistas. Técnica do ollo cinematográfico: o narrador compórtase como o obxectivo duha cámara. Emprego do monólogo interior.
Autores NNG:
Gonzalo Rodríguez Maurullo, inaugurador da nova narrativa.Memorias de Tains (1956) o protagonista atopa entre as ruinas dunha cidade unhas cartas. En cada capítulo le unha carta. Utiliza o emprego epistolar. Estas cartas falan da guerra e do clima da posguerra. Sentimento de pesimismo/angustia. Existencialismo de posguerra. Emilio Gonsar, rompe algunhas das normas Como calquer outro día (1962) expresa a monotonía do vivir, o vacío existencial. Único autor que publica toda a súa vida obras da nova narrativa. Xosé Luis Méndez Ferrín, tres etapas na súa produción.
1.Recreación mítico simbólica: fantasía e violencia.
Percival (1958)
O crepúsculo e as formigas (1961)
2. Etapa contada na realidade política tratada de forma alegórica Crónica de nós (1980) contos politicos dende unha perspectiva alegórica.
3. Etapa da fantasía (regreso a primeira)
Arraianos (1991) Carlos Casares: duas etapas poorque morre.
1. Etapa experimental e vangardista.
Vento ferido (1967), é un libro de contos, son interesantes e non son desiguais. Imposibilidade do amor e pesimismo, produce angustia da existencia: existencialismo.
Xoguetes para un tempo prohibido (1976), a primeira parte transcorre nun seminario. Ten un ambiente represivo, continuos castigos, regras estrictas... O prota desobedece continuamente as normas polo que é castigado. Acaba expulsado. A segunda parte está ambientada na USC nos anos 60. O prota atopa tres cousas: a liberdade, persoas que sentían/pensaban coma el e mailo amor, namórase dunha estudante de intercambio.
2. Estilo realista máis convencional.
Ilustrísima (1980), prota obispo, grupo de xente, cinematógrafo.