Planificacion de una clase de basquet

Enviado por Chuletator online y clasificado en Filosofía y ética

Escrito el en gallego con un tamaño de 8,47 KB

A. Para traballar o seguinte contido de educación infantil “Vivencia, representación e interpretación do espazo, empregando a imaxinación en debuxos, planos, fotografías, mapas ou outros”. Carme e profesora da aula e planifica unha saída á cidade na que o alumnado coa axuda dun mapa terá que orientarse e chegar a un punto concreto, para isto ela dará pistas, orientacións, poñerá exemplos, instrucións, etc.  
1. Xustifica que tipo de situación educativa (formal, non formal, informal) se presenta. Por medio dunha situación educativa,levase a cabo a ensinanza-
aprendizaxe e, neste caso, é unha situación formal xa que se transmite en institucións recoñecidas cunhas actividades estructuradas, intencionais e de maneira obrigatoria. Ademais, estas son obrigayorias e están incluidas dentro de un proyecto. Ten por tanto, uns obxectivos a longo prazo. Con esta situación educativa concluese cunha certificación xa que todo o que realizan e obxecto de avaliación. 
2. Para aprender este contido, a que tipo de aprendizaxe, recorre a profesora (interacción social, experiencia con obxectos, imitación )?. Caracterizao. Carmen por medio de esta situación, esta traballando a interación con obxectos e materiais do contorno xa que empregan debuxos, mapas ou fotografías para poder chegar a meta da actividade proposta. Ademai desta, fomenta a interacción social xa que se están relacionando entre os membrod da clase, coa profesora e incluso permite relacionarse cos habitantes da cidade. Ambas teorias afirman que debemos partir de onde i neno chega 
para acceder a novis nuveis e é imprescindible desenvolver situacións educativas na E.I nas que ambas esten presentes. 
3. Argumenta que tipo de intelixencia/s multiples se esta traballando coa actividade anterior( lingüística, cinético‐corporal, lóxico‐matematica, visuo‐espacial, naturista, intrapersoal, interpersoal e /ou musical)? Las inteligencias que se trabajaran serán la cinético- corporal, puesto que los niños estarán en continuio movimiento en busca de un punto concreto, la visuo-espacial ya que además de que el propio contenido nos hable de la interpretación del espacio, vemos que estos tienen que desarrollarla para entender el mapa, por ultimo podríamos añadir la inteligencia naturalista, ya que las criaturas estarán en contacto con el medio urbano. E interpersonal por que se relaciona con el grupo clase e a A lingüistica xa que precisasn relacionarse e comprender aos demais por medio da lingua oral para chegar ao obxectivo. 
4. A/ Como concibe a aprendizaxe esta profesora (adquisición de coñecementos, de expostas ou construción de significados). Xustifícao en base ao posible do alumnado e ao papel da profesora. Esta profesora cobcibe a aprendizaxe dende a construccion de significados. Aquí aprender e interpretar os materiais de coñecementos de maneira persoam e activa. O alumnafo a través desta experiencia modela a aprendizaxe sendo autonomo e activo. Tamen posue habilidades metacognitivas e fomenta a competencia de aprender a aprender. A profesora, ensina ao alumnado a adquirir coñecementos. Tamen e  activo e actua como mediador do proceso ainda que ten como protagonista ao alumnado. 
b/ Que tipo de ensino segue? (recepción, descubrimento, significativo, memorístico) porque? Sigue un modelo de enseñanza por descubrimiento, puesto que los contenidos no son dados directamente si no que los alumnos tienen que ir asimilando, integrando, transformando y reorganizando la información hasta alcanzar los contenidos. Y significativa, puesto que en el proceso de búsqueda va adquiriendo conocimientos nuevos en relación con los que ya tenia.   
 B. Outro dia Carme para traballar “as cores” propón facer un cadro recortando dunha revista anacos de diferentes cores e logo pegandoo de forma alternativa uns encima de outros. 5. Dado que as actividades se poden facer para conseguir diferentes metas, exemplifica tres fases o que lle tería que dicir explicitamente Carme ao seu alumnado para fomentar tres metas diferentes.  
meta lles diría por exemplo “Quen acabe antes de pegar os anacos ganará un caramelo de fresa”. Xustificación: Pertence a unha meta de consecución ou non de incentivos externos xa que ao alumno/a se lle ofrece un incentivo externo. Isto da lugar a que desapareza o seu interese intrínseco sobre a actividade e só se vai esforzar polo mero feito de que obterá unha recompensa non porque vai a adquirir coñecementos.  
meta lles diría por exemplo: “Ao que faga o mellor cadro de todos lle pondrei un dez” Xustificación: os alumnos traballaran en busca de acadar o mellor responsable posible interandose só por aprobar, e estimulando asi un aprendizaxe memorístico, en el que se perxudica a comprensión e asimilación.  
dira por exemplo “Vamos a facer un cadro, é hay que facelo ben para poder aprender mas sobre as cores”. Xustificación: O alumno traballara intrinsicamente motivado, pedindo axuda e intentando entender os contidos e dicir contara con una motivación intrínseca.  
6. Carme díxolle a María, unha da aula, que o cadro saíulle moi ben ante o cal ela lle responde: “é porque traballo moito con cores na casa”. Que tipo de patrón atribucional está manifestando María?.( Xustifícao en base consecuencias que se derivan das dimensións da causa do éxito aludida)  O patrón e adaptativo persegue metas de aprendizaxe. Aqui tratan de incrementar a súa competencis adquirindo novas habilidades e coñecementos. María atribue l seu exito a factores knternks e ao seu esforzo que e controlable ainda que sexa inestable. 
C. Despois da lectura do conto “unha manchea de bicos” de Antonia Ródenas publicado pola editorial Xerais de Vigo no ani 2002, Carme que ten preparadas as ilustracións do conto fai unha actividade para que por grupos, identifiquen as persoaxes dos seus sentimentos as que se queren, a que esta furiosa, a que esta triste.  
7. Escribe a referencia bibliográfica do conto.  Rodenas, A. (2003). Unha manches de bicos. Vigo: Xerais. 
8. Subliña cales das seguintes subcompentencias e competencias emocionais está a traballar. Conciencia emocional; coñecemento dunha mesma; regulación emocional; autoesmima; estratexias de autoregulación emocional; intelixencia interpersoal; recoñecemento de sentimentos e emocións nas demais persoas; competencias para a vida e o benestar; tolerar á fustración; empatía.  
sentimentos e emocións nas demais persoas  
Empatía  
9. Tendo en conta as distintas formas de organizar as situacións cooperativas, Carme elixiu a colaboración entre iguais. Caracteriza este tipo de organización da actividade.  
A colaboración entre iguais constitue un tipo de situación cooperativa en el que el grado de igualdad entre unos y otros es muy alto, y en la cual todos trabajan conjuntamente en todas las actividades, no como en la cooperativa que se dividiriam el trabajo según sus aptitudes o la tutoria entre iguales en la que uno tutorizaria a los demás, además en este tipo de situación educativa se caracterizara por que los alumnos tendrán una mayor sensación de ser elegida, apoyada, aceptada, darán un unos mejor a la información de los compaleros, habrá menos dificultades de comunicación, más aceptación y mas confianza en las ideas.   
10. Durante o transcurso da actividade Serxio esta despistado, non participa, non amosa interese…, poren Carme ten altas expectativas sobre este alumno.  
a/ Como é probable que Carme trate a Serxio na clase? A) dado que serguio non participa  mon amosa o terese e está despistado carme lle dara mais tempo de espera para que emita a súa resposta, mais pistas, reforzos apropiados  maior numero de interaccion durante o proceso de instruccion, etc 
b/ Sinala, seguindo a teoría de Jussim, un dos factores que poden facer que esta profesora siga mantendo estas expectativas a pesar das actuacións contrarias deste alumno. B) carme desenvolve espectaticas en funcion do rendemento academico e os factores qje interveñen son a reputacion do alumnado os esteriotipos a existencia de diagnisticos e as actuacions propias do alumnado   




Entradas relacionadas:

Etiquetas:
Alumno titor