Orientació i planificació educativa

Enviado por Chuletator online y clasificado en Derecho

Escrito el en catalán con un tamaño de 3,37 KB

  • Desenvolupar treball en xarxa amb recursos i teixit industrial.

  • Activitats relacionades amb diferents perfils professionals.

  • Implementar activitats per detectar interessos i/o expectatives acadèmiques i professionals dels alumnes.

  • Acompanyar coneixement de diferents ensenyaments i recorreguts formatius partint d'interessos.

  • Relacionar competències bàsiques amb les professionals.

  • Participació de les famílies en la construcció de l'itinerari formatiu.

Llei orgànica 2/2006, de 3/5

Llei 12/2009, 1/7

Decret 187/2015, 25/8 ESO

Decret 142/2008, 15/7, batx

Reial decret 1147/2011, 29/7, FP

Decret 284/2011, 1/3 PFI


DOC - Carta de compromís educatiu - Consell orientador - Expedient acadèmic - Full de seguiment intern (observacions, decisions i actuacions) - Informe de competències bàsiques - Instruments - (PI) - PEC i pat


ACT perfil professional DAFO, Història de vida, Saló de l'Ensenyament Qüestionari d'autoconeixement: L'eina Cloe: objectiu professional. Test interessos prof, Diccionari competències clau, d bcn Act. Els valors del treball (BCN Activa) Currículum ocult, d bcn Act. Opcions formatives mapa del sistema educatiu, Cercador d'estudis, Emprenedoria

  • Pugui afegir Consell orientador.

  • Alumne s'impliqui en procés i gestioni.

  • Actiu i protagonista en el desenvolupament personal i social.

  • Decisions sobre la seva projecció acadèmica i professional.

  • Autoconeixement i l'autoregulació de la seva maduresa personal, social i la definició del projecte de vida.

  • Entrenament vida activa

ACT Projecte personal com a projecte de recerca.


PFI finalitat: educativa, formativa i professionalitzadora. Permetre el desenvolupament personal, l'adquisició de competències per a la inserció social i laboral, continuïtat formativa. Objectius - Desenvolupar i consolidar maduresa personal mitjançant el desenvolupament d'actituds, habilitats i capacitats per a participar com a ciutadans responsables, d'acord amb valors de convivència democràtica. - Competències professionals que permetin la inserció al món laboral, d'acord amb capacitats i expectatives. - Preparar per a la continuïtat formativa. - Proporcionar orientació professional i acadèmica. - Implicar empreses en ocupació connectant les necessitats i finalitats de la formació amb les de l'entorn empresarial. - Igualtat d'oportunitats.


Reial decret 127/2014, de 28/2

Reial decret 356/2014, de 16/5 FP

Reial decret 774/2015, de 28/8

Ordre ENS/241/2015, de 27/7, de la formació en centres

Resolució ENS/1102/2014, de 2/5, PFI

Resolució ENS/2250/2014, de 6 d'octubre, i Resolució ENS/1470/2018, de 27 de juny, estructura PFI

Resolució EDU/735/2019, de 20 de març,


Durada: 1 curs, 1.000 hores de formació, d'acord amb el que estableix la Resolució ENS/2250/2014, de 6 d'octubre.

Entradas relacionadas: