Organització Comercial: Lidl, Uvesco, Día, Cocacola, Amazon, Mercadona

Enviado por Chuletator online y clasificado en Economía

Escrito el en catalán con un tamaño de 3,85 KB

EXERCICI 6- UF1 ORGANITZACIÓ COMERCIAL

1. Que ha decidit fer Lidl a l’Hospitalet? Quins tràmits haurà de realitzar, tenint en compte la seva superfície i sabent que és un establiment individual? - Lidl obrir un supermercat, ja que invent 2,5 milions, Declarar censal (AEAT)

Alta impostost (IAE)= dos primers períodos impost i 1 000 000 Mm

Tramits són= afilicions dels treballs a la SS i Registre

2. Quan ha sigut la facturació del grup Uvesco en 2016? -x+c*0.08=703 c=703/1.05=0.08703

En quina zona se centra el seu negoci? -Pais vacs, Giupez, Alava, Navarra, Madrid i Avila

El grup Uvesco es troba en Catalunya? -537 estableciments

De quin percentatge ha incrementat la seva plantilla en els darrers dies? -3952+c3925=4452-500= 3952 2012

Quin és el principal competidor d’Uvesco? -Mercadona

3. Quin tipus d’establiment ha obert Día a Madrid? És una estratègia que realitzarà en altres llocs a Espanya? -botigues de covenciencia. si perque les estrategia es obligatori en totes les botigues

Quin horari ha de tenir aquest establiment, segon la llei d’horaris comercials? -mini 10h fora l’horari comercial, pot obrir dilluns a diumenge

4. Dona 3 punts a favor que ofereixen empresa com a Cocacola, Amazon o Mercadona? -fashion, moda i publicitat

5. Que significa CNMV? -Comissio nacional mercat valors

Quin és el principal accionista del supermercat Día? -Mikhali findman, multimillionari Rus

Día cotitza en borsa? -Si, el Ibex 35

Quina empresa de distribució seria el equivalent de Mercadona en el mercat rus? Qui és el seu valor en borsa? -Xs Rentail 8636 millions €

Brasil, Argentina, China i Espanya


EXERCICI 4- UF1 ORGANITZACIÓ COMERCIAL

Les activitats de promoció.

1.Quin tipus d’activitat de promoció és una venda de mercaderia amb obsequi? -les que ofereixen el lliurament un altre producte o servei concret sense cap imcremet del preu unitari del producte o les que ofereixen amb adquisions un determinat producte o servei en la participacio un sorteig o concurs

2. Podries donar 3 exemples que et vas trobar d’aquest tipus de venda, especificant la marcao botiga? -venda de producte i presracions de servei per internet, venda de rebaixa o prestació de servei mitjançant maquines automatiques

3. En quina estratègia consisteix les ofertes conjuntes? Podries donar 3 exemples de ofertes conjuntes? -si hi ha una relacio funcional entre article o el servei oferts conjutament, si es una practica comercial habitual vendre determinats article en quantitats -superior a un determinat nombre minim i si es tracte de lots o grups articles o serveis presentats conjuntament per raons estetis

4. Que és el “excedent de consumidor”? -es diferencia entre unitat total que obte d’un be o servei i el seu preu del mercat

5. Quin tipus d’activitat de promoció és la venda en rebaixes?- tipus activitats promocio → activitats promocio, que tenen per objetiu donar sortida al estoc, activitat de venta promocional → compleixen les caracteristiques propis de les rebaixes

Quines característiques han decomplir els productes destinats a la venda en rebaixes? -han anunciar amb aquesta denominació i amb detall de periode durant el qual es dura a terme aquest tipus de venda

6. La venda en liquidació té un durada màxima determinada? -si , 1 any

7. En quin tipus d’establiment es pot realitzar la venda d’excedent? -estableciments de caracter permanet, parades dels mercats de marxants, espais degudament diferents i senyalitzats dins estableciment

8. Per quin tipus de producte es realitza la venda de saldos? -productes defectusos, productes tecnologic, productes venuts i productes objecte

9. Què podria ser un cas de força major? -que impossibilitat exercici normal de l’activitat comercial

Entradas relacionadas: