Objectius operatius educació infantil
Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología
Escrito el en catalán con un tamaño de 9,93 KB
CONTINGUTS DE L’AVALUACIÓ:
Competències, capacitats i limitacions en la realització de les activitats.
L’estil d’aprenentatge, ritme, memorització, generalització, etc.
Competència curricular per aconseguir els objectius d’avaluació que marca la programació o adaptació curricular.
Comportament i actituds en relació amb els altres.
Capacitat comunicativa i lingüística.
Desenvolupament sensoriomotor.
Desenvolupament de les funcions cognitives.
Component afectiu i emocional.
EL SEGUIMENT:
alumnat amb NESE, valora la idoneïtat de la intervenció, així com les millores que aporta. Elements que es deriven de l’avaluació:
Funcionalitat dels aprenentatges, com més útils i aplicables siguin més motivació.
Grau d’autonomia de les tasques i la necessitat d’ajustar els suports necessaris i la seva intensitat.
Temps per executar la tasca o aplicar l’aprenentatge.
Generalització en diferents contextos i situacions.
CRITERIS DE PROMOCIÓ:
EDUCACIÓ INFANTIL: la permanència de l’alumne durant un any més, a petició de la direcció del centre amb un informe previ del tutor i la família que li permetrà aconseguir els objectius de l’etapa.
EDUCACIÓ PRIMÀRIA: mesures adequades, necessitas de l’alumnat, assolir objectius, podrà repetir una sola vegada duran l’etapa, l’equip docent haurà d’adoptar les mesures ordinàries o extraordiàries més adequades.
EDUCACIÓ SECUNDÀRIA: mesures adequades, necessitats de l’alumne, les desicions de l’alumnat d’un curs a un altre, dins de l’etapa seran de forma col·legiada, assolir objectius, establiran mesures de reforç.
AVALUACIÓ DELS PROCESSOS EDUCATIUS:
Si els objectius proposats corresponents a la capacitat de l’alumnat.
Si les activitats són les idònies, si és coherent amb l’objectiu, si ha estat motivadora.
So s’ha utilitzat la metodologia adequada.
Recursos adequats, sesions optimes,etc.
AVALUACIÓ PERSONAL: acompliment de l’activitat de l’equip docent, i en general de cadascun dels professionals, si ha seleccionat les activitats adequades, si las ha aplicat correctament, si ha fer partícip de l’alumnat, participació de les famílies, etc. La podrà dur a terme la mateixa persona.