Metafisikaren kritika
Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología
Escrito el en vasco con un tamaño de 13,91 KB
Heldutasuna / gelditasuna edota gainbehera
Ibiltzen edo hondoratzen ari diren eskolak
Disfuntzioak azaleratzen dira
Baina, uste zaharrak bizirik daude
Aldaketa prozesuak funtsezkoagoak eta konplexuagoak dira:
Limurtze hertsatzailea: Irakasleek alde ez egiteko pizgarriak erabiltzea; bitartean, balore zaharrak kolokan jartzen dira eta uste berriak hartzen dutenei laguntza eta saria ematen zaizkie. Segurtasun psikologiko nahikoa izanez gero, euren harresi kognitiboak aztertzen eta botatzen has daitezke.
Erabateko biraketa: Aipatutako aldaketa mekanismo asko konbinatzen ditu. Eskolako talde guztien parte hartzea eskatzen du.
Berrantolaketa, birsortzea: eskola ixtea berri bat zabaltzeko
ESKOLA HOBETZEAN ERAGINA DUTEN KULTURA ARAUAK
Helburu komunak: badakigu nora goazen
Ikasleen arrakasta lortu behar da: ikasleen self empowerment, autokonfiantza bultzatzea. Erronka eta estrategia egokiak erabili.
Honetan elkarrekin lan egiten dugu.
Etengabeko hobekuntza: hobeto egin dezakegu (une apalak ere egongo direla ulertu behar da).
Ikaskuntza bizitza osoan zehar.
Arriskuak onartzea: ezer berri egitean ikasten ari gara.
Elkarri laguntzea: beti inor prest egoten da laguntzeko.
Miresmena: guztiok daukagu ezer eskaintzeko (ikasleenganako errespetua berebiziko araua da).
Zintzotasuna: Gure diferentziak eztabaidatu ditzakegu (kritika hobetzeko aukera da mehatxua baino).
Ospakizunak eta umore ona
: gure buruarekin ondo gaude.
Ikaskuntzarako Lidergoko Praktikak.
Ikasleen ikaskuntzan eragina duten lau lidergo praktika azaltzen dituzte
Norabidea ezartzea: :partekatutako ikuspegia, iguripenak, helmugak
Partekatutako helburuak lortzeko eskolarako aukera berriak identifikatzea, irakasleak motibatzea
Baloreak ezartzea eskatzen du eta irakasleak nahiz ikasleak halakoekin bat etortzea
Irakasleen garapena bultzatzea
Garapen profesionala bultzatzea
Arreta, pizgarriak edo laguntza
Egoera berriei erantzuna emateko irakasleen gaitasuna indartzen duten erabakitze prozesuak
Eskola birpentsatzea
Irakasleentzat planifikazio denbora komunak sortzea
Problemak ebazteko talde egiturak ezartzea
Lidergoa partekatzea
Irakasleak erabakietan inplikatzea
Irakaskuntza-ikaskuntza programak kudeatzea
Irakaskuntza gainbegiratzera eta ebaluatzera bideratutako zereginak
Curriculuma koordinatzea
Behar diren baliabideak ematea
Ikasleen aurrerapena jarraitzea
Gelako lana gainbegiratzea
Irakasleak motibatzea
Irakasleengan eta euren gaitasunetan konfiantza erakustea
Euren ekimena bultzatzea, ideia eta praktika berriak garatu ditzaten