Metafisikaren kritika

Enviado por Chuletator online y clasificado en Psicología y Sociología

Escrito el en vasco con un tamaño de 13,91 KB

  1. Heldutasuna / gelditasuna edota gainbehera

  • Ibiltzen edo hondoratzen ari diren eskolak

  • Disfuntzioak azaleratzen dira

  • Baina, uste zaharrak bizirik daude

Aldaketa prozesuak funtsezkoagoak eta konplexuagoak dira:

  • Limurtze hertsatzailea: Irakasleek alde ez egiteko pizgarriak erabiltzea; bitartean, balore zaharrak kolokan jartzen dira eta uste berriak hartzen dutenei laguntza eta saria ematen zaizkie. Segurtasun psikologiko nahikoa izanez gero, euren harresi kognitiboak aztertzen eta botatzen has daitezke.

  • Erabateko biraketa: Aipatutako aldaketa mekanismo asko konbinatzen ditu. Eskolako talde guztien parte hartzea eskatzen du.

  • Berrantolaketa, birsortzea: eskola ixtea berri bat zabaltzeko


ESKOLA HOBETZEAN ERAGINA DUTEN KULTURA ARAUAK

  • Helburu komunak: badakigu nora goazen

  • Ikasleen arrakasta lortu behar da: ikasleen self empowerment, autokonfiantza bultzatzea. Erronka eta estrategia egokiak erabili.

  • Honetan elkarrekin lan egiten dugu.

  • Etengabeko hobekuntza: hobeto egin dezakegu (une apalak ere egongo direla ulertu behar da).

  • Ikaskuntza bizitza osoan zehar.

  • Arriskuak onartzea: ezer berri egitean ikasten ari gara.

  • Elkarri laguntzea: beti inor prest egoten da laguntzeko.

  • Miresmena: guztiok daukagu ezer eskaintzeko (ikasleenganako errespetua berebiziko araua da).

  • Zintzotasuna: Gure diferentziak eztabaidatu ditzakegu (kritika hobetzeko aukera da mehatxua baino).

Ospakizunak eta umore ona
: gure buruarekin ondo gaude.


Ikaskuntzarako Lidergoko Praktikak.

Ikasleen ikaskuntzan eragina duten lau lidergo praktika azaltzen dituzte

  • Norabidea ezartzea: :partekatutako ikuspegia, iguripenak, helmugak

    • Partekatutako helburuak lortzeko eskolarako aukera berriak identifikatzea, irakasleak motibatzea

    • Baloreak ezartzea eskatzen du eta irakasleak nahiz ikasleak halakoekin bat etortzea

  • Irakasleen garapena bultzatzea

    • Garapen profesionala bultzatzea

    • Arreta, pizgarriak edo laguntza

    • Egoera berriei erantzuna emateko irakasleen gaitasuna indartzen duten erabakitze prozesuak

  • Eskola birpentsatzea

    • Irakasleentzat planifikazio denbora komunak sortzea

    • Problemak ebazteko talde egiturak ezartzea

    • Lidergoa partekatzea

    • Irakasleak erabakietan inplikatzea

  • Irakaskuntza-ikaskuntza programak kudeatzea

    • Irakaskuntza gainbegiratzera eta ebaluatzera bideratutako zereginak

    • Curriculuma koordinatzea

    • Behar diren baliabideak ematea

    • Ikasleen aurrerapena jarraitzea

    • Gelako lana gainbegiratzea

    • Irakasleak motibatzea

    • Irakasleengan eta euren gaitasunetan konfiantza erakustea

    • Euren ekimena bultzatzea, ideia eta praktika berriak garatu ditzaten

Entradas relacionadas: