Zer lotura eratzen da bi aminoazidoen artean

Enviado por Programa Chuletas y clasificado en Arte y Humanidades

Escrito el en vasco con un tamaño de 1,67 KB

Errenaz.: Quattrocento XV: Masaccio, Da Panicale, Angelico, Lippi, Ucello, Boticelli. Errealismo: gorputzak + aurpegiak natura/pasisaia interesa. Bolumen + perspektiba.
Anatomiaren analisi sakona. Koloreen gradazio. Burgesia artearen mezenasak. Jantzien dotoretasun Konposizio harmoniko edo geometrikoak (triangelu forma). Gizakien printziopioetatik aldendu. Gai erlijiosoak + profanoak. Marrazkia garrantzia handia zuen. Sakontasuna eta enkuadratzea. Teknikak:Freskoa eta tenplea. XV. Mendean olioa.

Cinquecento: Teknikak sendotu: olioa. Euskarri berriak: oihala. Argiluna erabili: argiak eta itzalak siluetak zehazteko. Perspektiba lineala zalantzan. Da Vinci sfumato + aireko perspektiba. Michelangelo: tembilita. Marrazkiarekiko eta koloreekiko lehia. Veneziako eskola: Aberastasunaren garaipena: jantzi ederrak, harribitxiak. Paisaiaren balorazioa + arkitektura klasizista. Irudien distortsionatzea. Errenazimenduko simetria hautsi. Tiziano. Giorgione. Tintonetto. Veronesse.

Barroco: XVII eta XVIII. Eliza, jauregi edo etxe partikularretan kokatzen zen. Pintura erlijiosoak propaganda-lana helburu.
Gaia bariatuak (mitologiko, alegoriko, historiko). Jauregietako artean bi helburu: Errege-erregina edo noblea gorestea. Luxu handiko bizilekuetako aretoak apaintzea. Errealitatearekiko lotura handia. Koadroetan bizitza agertu. Errenazimenduko kontrako mugimendua. Pintura naturalista, errealitatean den moduan. Kolorea marrazkiari nagusitzen zaio, silueta desagertu. Etengabeko sakontasuna dago. Argia nagusia da (esto nos hace saber si es Konposizio asimetrikoa eta atektonikoa. Pertsonaiek ez dute mugimendua adierazten.

Entradas relacionadas: